Kantoorbenodigdheden van BOFshop

Bezoek webshop

Kantoorbenodigdheden

Vraag het een ondernemer en het eerste wat je hoort is: "Kantoorbenodigdheden hebben niet onze aandacht omdat we daar geen omzet mee kunnen halen". Door deze "low interest" benadering is er wel altijd nood aan kantoorbenodigdheden die ad-hoc geleverd moeten worden. Veel van deze kantoorbenodigdheden heeft een bedrijf elke dag opnieuw nodig om succesvol te kunnen werken. U kunt de inkoop van kantoorbenodigdheden wel degelijk efficient en eenvoudig regelen met BOFshop.


Waarom zou u voor BOFshop kiezen?
  • Meer dan 22.000 kantoorartikelen en facilitaire producten.
  • Grote besparing mogelijk dankzij zeer scherpe prijzen.
  • Overzichtelijk geordend.
  • Zowel A-, B- als C-merken, dus keuze voor ieder budget.
  • Digitale catalogus en facturering.
  • Geen verzendkosten.
  • Betrokken vakmensen met een schat aan productkennis.
  • Binnen 24 uur geleverd uit voorraad.
  • Niet gebonden aan een inkooporganisatie of fabrikant.

Doe de Officescan en u weet waarom.

>>>> Officescan <<