Officescan van BOFshop

Afspraak
Officescan
Klik hier

Waarom is een Officescan belangrijk?

Om een succesvolle organisatie te runnen, moeten alle voorwaarden aanwezig zijn, Kantoorartikelen worden daarbij vaak onderschat, maar vormen wel degelijk een belangrijke voorwaarde. Uw medewerkers moeten namelijk ongestoord en productief kunnen werken, voorzien van alle producten die zij daarbij nodig hebben. Met een officescan brengt BOFshop de gebruikte kantoorartikelen in kaart. Ook houden wij bij BOFshop rekening met verandering door digitalisering, werken op verschillende werkplekken en locaties.

 

 

De Officescan in de praktijk.

Met een vrijblijvende officescan van BOFshop berekenen wij hoeveel u op jaarbasis kunt besparen, bijvoorbeeld door voor een ander gelijkwaardig merk te kiezen.

Voorbeeld a:
U gebruikt triple A kopieer papier want dat is mooi wit. Wij bieden diverse andere soorten kopieerpapier aan die u test waarna uw eigen gebruikers ervaring de keuze bepaalt.

Voorbeeld b:
U heeft een nieuwe printer aangeschaft en neemt de eerste keer originele toners want u wilt geen risico lopen. Bij BOFshop geven wij garantie op de printer als u een alternatieve toner van het huismerk gebruikt. Zo loopt u geen risico maar realiseert wel een behoorlijke besparing.

De huismerken komen bij een officescan vaak uitstekend naar voren maar ook andere A en C merken kunnen goed volstaan. Zo bekijken wij kritisch al uw kantoorartikelen en facilitaire producten. De jarenlange ervaring en vaste lage prijzen van BOFshop komen hierbij goed van pas.
Daarnaast wordt zo nodig tijdens de officescan de bedrijfsprocessen/werkwijze onder de loep genomen met het nieuwe werken in het achterhoofd.

 

 

Naast de kwaliteit merken, bieden wij goede alternatieven kantoorartikelen en facilitaire producten bij BOFshop

Om een keuze gemakkelijk te maken hebben wij bij BOFshop veel aandacht besteed aan een goed assortiment en de belangrijke keuzes voor u al gemaakt op basis van kwaliteit en prijs.

 

 

Afspraak maken voor de Officescan? >> Klik hier <<